Thank You for organising an unforgettable engagement ceremony for everyone who was present that day.
From our first meeting, it was immediately apparent that our event was in the hands of a professional, who was capable of making all our desires and ideas come to life!
Your management skills were exemplary, thank you for always being available and accessible to us and our many questions and requests. We are truly grateful for your full dedication to making our day unforgettable, not working with us as client, but as a couple and taking notice of small details, task and timelines which were necessary for our engagement to turn out as we envisioned it. Furthermore, suggesting creative ideas and providing a professional outlook on our requests and wants.
Our engagement ceremony, was literally everything we envisioned and even more!
Nejpříjemnější zážitek z celého svatebního plánování pro nás byla možnost spolupráce s Lucií. To bylo v rámci příprav asi naše největší štěstí. Ve všech fázích přípravy v průběhu roku nám pomohla se vším, vždy s námi byla v kontaktu až do svatebního dne, kdy kontrolovala, zda je vše tak, jak jsme se dohodli a jestli vše dobře dopadne. Byli jsme opravdu vděční celou dobu. Lucie má rozsáhlé zkušenosti v oblasti pořádání svateb a navíc je citlivá, sympatická a skutečný profesionál. Velice často se o organizaci a různé detaily starala více než my a radila nám, jaké věci se ještě musí rozhodnout a vybrat.
Celkově můžeme zhodnotit, že byla svatba velice úspěšná, byli jsme spokojeni se vším. Vše bylo na nejvyšší úrovni.
Vedle toho, že je Lucka velký PROFESIONÁL, zároveň má všechny vlastnosti nezbytné pro svou profesi:
* je EMPATICKÁ a tím často ušetří spoustu času a nedorozumění,
* SYMPATICKÁ, naprosto nepostradatelná vlastnost při organizování svateb,
* zároveň jí nechybí ENERGIE a RÁZNOST, když je potřeba popohnat ať již zpožděného dodavatele či zapomenutého svatebčana;
* je KREATIVNÍ a levou zadní zvládne zkoordinovat 180 lidí z čehož polovina jsou cizinci,
* dokáže se vždy PŘIZPŮSOBIT nenadálé situaci tak, že si nezasvěcení ani nevšimnou, že to je IMPROVIZACE.
* Každá nevěsta ocení její DOSPOZICI v jakoukoli dení a téměř i noční hodinu.
Ale co si na Lucce nejvíce cením, je její ohromná LIDSKOST, díky které si získala srdce nás všech.
Bylo nám ctí a potěšením!
Jitka a Guillermo
***
Místo: Bazilika sv. Petra a Pavla Vyšehrad / Sacre Coeur
Naše svatba probíhala na západě Anglie v Cornwallu, odkud můj manžel pochází.
Oslovila jsem Lucku, jelikož ji znám dlouho a věděla jsem, že má za sebou už spoustu svateb a je hrozně šikovná. Při plánování naší svatby se mnou byla neustále v kontaktu. Našla skvělé dodavatele, dohromady jsme daly celkový koncept a design svatby a vše do sebe nádherně zapadlo. Nečekala jsem, že organizace na dálku bude tak bezproblematická. Jak jsem poznala, už bych se bez Lucky nikdy nevdávala. Mít svatební koordinátorku mi ušetřilo obrovské množství zařizování a stresu, vůbec si nedovedu představit, jak bych to všechno bez ní zvládla. Stejně tak družičky i naši rodiče vůbec neřešili organizaci a jen si svatbu užívali. Přesně tak, jak jsem si to představovala.
Ve svatební den vše proběhlo naprosto skvěle. Hosté přesně věděli, co se bude dít, krásně a vtipně vysvětlila i několik českých tradic a celý zbytek dne odmoderovala. Lucka má skvělou angličtinu a byla k našim hostům celý den neuvěřitelně přátelská, všichni z ní byli úplně nadšení. No, nevím co víc bych k tomu řekla, prostě je skvělá 🙂
Kdybychom mohli, tak se pod její taktovkou vdáváme několikrát do roka. Neumíme ani vyjádřit, jaká obrovská pomoc to pro nás byla. V průběhu příprav jsme oba byli hodně pracovně vytížení a díky Lucce jsme se svatbou nemuseli tolik zaobírat. No a na svatbě jsme se mohli věnovat jen sami sobě a našim hostům.
pokud hledáte skutečně profesionální koordinátorku, nemůže být lepší doporučení než z naší svatby, a to právě na Lucii. Svatbu jsme organizovali půl roku, svatba měla být na konci června, měli jsme místo, ubytování, rozeslané svatební oznámení pro 90 lidí, platili si koordinátorku, ale po 4 měsících jsme si uvědomili, že si vlastně vše řešíme sami. Celková situace se s naší stávající koordinátorkou vyhrotila natolik, že jsme se rozhodli na začátku května, i přes uhrazené zálohy, vše zrušit. Jediné, co jsme věděli, že svatbu v termínu 28.6.2014 chceme mít.
Byli jsme na úplném začátku, začínal na nás z toho všeho doléhat i stres, únava a byli na dně. Pak jsme se seznámili s Lucií.
Lucie se ujala naprosto skvěle všeho, měla jasný cíl, svatba v termínu. Objížděla s námi místa blízká i vzdálená, řešila s námi vše od začátku, s manželem jsme hodně pracovně vytížení, nebylo to jednoduché s námi něco řešit, navíc jsem byla extrémně náročná nevěsta a opravdu jsem chtěla mít vše dokonalé, samozřejmě v rámci daných možností.
Lucie je energická, empatická, umí být i tvrdá obchodnice, když pro Vás vyjednává jednotlivé podmínky dodávek, má neskutečné množství kontaktů, nevyjde jedno, vyjde druhé, je trpělivá, zná svatební bonton, zná svatební trendy, má vlastní úsudek a když se jí něco nezdá, řekne Vám to přímo, ale tak, že to vezmete. Měla jsem pocit, že pro Lucii jakýkoliv náš požadavek nebyl problém a to je to podstatné, abyste si mohli užít svůj den. Lucii můžete totiž věřit.
Naše svatba byla prý dle svatebčanů ta nejlepší, na které kdy byli.
Svatba byla krásná, dojemná, byly i vtipné okamžiky, kdy se místo pláče svatebčané i my smáli, byla luxusní, ale přitom srdečná, pohodová, a Lucie to vše hlídala tak, že jsme o ní ani nevěděli.
Můžeme Lucii jen doporučit, věřte nám, nebudete zklamáni. My můžeme srovnávat, málokdo totiž udělá během příprav takovou zásadní změnu a stihnout organizaci tak velké svatby za mesíc a půl…
Po jednom rozhovoru s koordinatorkou Lucií jsem vedela, ze nikoho jineho na koordinaci me svatby uz hledat nemusim. A prvni dojem me nezklamal. Spoluprace s Lucii byla radost. Byla nejen velice mila, ochotna a kreativni, ale hlavne profesionalni a bylo jasne, ze svou praci dela proto, ze ji bavi. A dela ji dobre.
Nedovedu si predstavit planovani me svatby bez ni, byla bych nejspis totalne ztracena a pul roku v jednom kole, protoze si nikdo nedokaze predstavit, kolik je toho treba zaridit a vyridit. Planovani i cely prubeh svatby byl diky Lucii naprosto hladky a perfektni. Ve vsem jsem se na ni mohla stoprocentne spolehnout a jen si uzivat krasny den. Touto cestou bych jeste rada rekla jedno velke DIKY!
rádi bychom Vám ještě jednou poděkovali za skvělou organizaci naší svatby, všechno bylo dokonalé a dokonce mnohem lepší, než jsme si kdy uměli představit. Všichni byli ze svatby nadšeni.
Velice si ceníme toho, jak jste se nám v průběhu celého roku věnovala, té obrovské trpělivosti, milé a rychlé komunikace a skvělým doporučením. Je vidět, že jste opravdu profesionálka.
Vaše zkušenosti a přístup nám ušetřil nejen spoustu času a nervů, ale zároveň jsme si byli jisti, že Vám můžeme stoprocentně věřit a spolehnout se na Vás.
Rozhodně Vás budeme dále doporučovat!
Mockrát děkujeme za vše a přejeme spoustu dalších spokojených klientů do budoucna.
My husband and I had the dream of getting married in Prague. We both live and work in Oslo, Norway and so it was clear to us that we would need the help of a wedding professional to help us realize that plan. Lucie and I initially met on my second trip to Prague. I arrived late on a Saturday evening and Lucie met me after 21:00 even though she was already off work and leaving for a vacation the next morning at 4 o’clock. Needless to say I was already impressed that she made the extra effort just to meet with me.
From that first meeting on, Lucie’s genuine desire to make our wedding special and unforgettable became immediately obvious to me. Not only did she already have many wonderful ideas, but more importantly, she took the time to get to know my husband and I as a couple and helped me to visualize what our wedding could look like.
Throughout the entire planning phase of the wedding, it was always a pleasure to work with Lucie. She responded to all my questions in such a timely manner, always supportive and always doing her best to make us happy.
Lucie Hola is an absolute wedding professional and it really is my pleasure to write this letter of recommendation for her because I can truthfully attest to her excellence in customer service. She handled our entire wedding. The whole time Lucie kept us constantly informed, organized and updated about our budget in a very well structured and transparent way.
She was also extremely friendly and forthcoming in her communications with all wedding stakeholders (bridesmaids, guests, family) before the big day as well as on the wedding day. Our friends and family still speak very highly of her and the wonderful service she provided.
Our wedding really was a dream come true for us – it was everything we had hoped for and more. With Lucie at our side during the whole wedding (up until 2 AM!), we knew that we had absolutely nothing to worry about and could just enjoy our special day. She is truly someone who goes above and beyond to exceed her customer’s expectations and I can recommend her without hesitation. We will always remember the wonderful wedding we celebrated in the beautiful city of Prague and Lucie made it all possible.
K&Y
***
Fotograf Štěpán Mikuda
Místo: Kostel Panny Marie pod řetězem / Terasa u zlaté studně / Zlatá Praha restaurant